فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

بسته آموزشی خلاقیت و اندیشه گرایی در خانواده

 

بسته آموزشی

خلاقیت و اندیشه گرایی در خانواده (کودکان تا بزرگسالان )

آیا می‌دانید که :

 l  تکنیک‌های پرورش خلاقیت کودکان با استفاده از پرسشها ، قصه ، کاردستی ، عکاسی و ... کدامند ؟ 

 

 l تکنیک‌های یادگیری خلاق ، برای افزایش قدرت یادگیری و خلاقیت  نوجوانان و جوانان کدامند ؟

 

 l  تکنیک‌های تفکر خلاق و برتر، برای افزایش قدرت تفکر و تصمیم گیری جوانان و بزرگسالان کدامند ؟

 

       ...و سرانجام، چگونه می‌توانید خانه خود را تبدیل به نوعی آموزشگاه و هنرکده خلاقیت نمایید؟  

 

 

                                                  پاسخ اجرایی به پرسشهای بالا و مطالب بسیار دیگر در باره خلاقیت کودکان تا بزرگسالان ،

در یک بسته آموزشی نوین و جامع

  2 کتاب و 1 سی دی (  کتاب اندیشه ‌‌گرایی و پیشرفت ‌سه‌ بعدی +1 عدد CD  آموزشی)

 همراه خدمات مشاوره رایگان

 

قیمت : 10000   تومان

 خرید اینترنتی خرید اینترنتی

 

 سفارش اینترنتی از شما، تحویل پستی از ما، برای سراسر ایران

( پرداخت آسان و نقدی بها هنگام دریافت، به مامور پست! )

 

 

 

آشنایی  بیشتر با بسته آموزشی

خلاقیت و اندیشه‌ گرایی در خانواده:

 

خلاقیت ، کلید موفقیت و سرمایه جاویدان نسل امروز و فرداست . اما آیا میدانید که خلاقیت اولیه کودکان به علت رفتار نادرست بزرگسالان کاهش می‌یابد! قسمت مهمی از استعداد فکری و یادگیری نوجوانان نهفته باقی می‌ماند! بسیاری از خطاهای تصمیم‌گیری بزرگسالان بواسطه فراگیری تکنیک‌های ویژه قابل پیشگیری است؟

برای پاسخ به نیازهای رده‌های مختلف سنی خانواده یک بسته آموزشی نوین و جامع شامل دو عدد CD و یک کتاب ( اندیشه‌ گرایی و پیشرفت سه بعدی / ناظم بهجویا) آماده شده است. این بسته آموزشی بی‌نظیر، در برگیرنده مجموعه مطالب مورد نیاز برای خلاقیت رده‌های مختلف سنی (شامل کودکان- نوجوانان- بزرگسالان) بصورت زیر است:

  

الف )آموزش روشهای پرورش خلاقیت کودکان، به والدین و معلمان:

   

 دوران کودکی بهترین دوران برای پرورش خلاقیت کودکان است و رفتار والدین نقش اول را در این زمینه دارد. در واقع در این سنین بیش از آنکه کودک نیازمند آموزش مستقیم باشد، والدین ( و مربیان و معلمان ) او نیازمند آموزش هستند تا بتوانند خلاقیت آنان را پرورش داده و یا حداقل آنرا بطور ناخواسته کاهش ندهند. بسیاری استعدادها بخاطر رفتار نامناسب بزرگسالان از بین رفته و می‌رود و بسیاری نیز بخاطر رفتار درست آنان شکوفا شده و می‌شود... بطور مثال شاید ندانید که مادر ادیسون بطور ناخودآگاه یکی از تکنیک‌های پرورش خلاقیت ساده، ولی بسیار موثر را برای کودک خود بکار می‌برد.( این تکنیک در سی‌دی و کتاب معرفی شده ‌است)

  در واقع اغلب والدین نمی‌دانند که چقدر ساده و کم هزینه می‌توانند در محیط خانواده نسبت به پرورش خلاقیت فرزندان خود اقدام کنند، و چقدر راحت و نادانسته ممکن است باعث کور شدن خلاقیت و استعداد آنان شوند! کودک شما از کدام گروه خواهد شد؟ آیا همانقدر که برای یک دست لباس فرزند خود وقت و هزینه صرف می‌کنید، تابحال برای پرورش خلاقیت او وقت و هزینه‌ صرف کرده‌اید...؟

در CD خلاقیت و اندیشه‌گرایی در خانواده، شما از طریق یک سمینار آموزشی مجازی با مهمترین و موثرترین روشها و تکنیکهای اجرایی ساده برای پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان ( مانند تکنیک پرسشها- قوانین پنجگانه- تکنیکهای قصه- عکاسی و ...) آشنا شده و سرانجام با طرح نوین تبدیل محیط خانواده به نوعی آموزشگاه مجازی، یا هنرکده خلاقیت آشنا می‌شوید.

 خرید اینترنتی خرید اینترنتی

( هر خانواده یک هنرکده خلاقیت، با یک بسته آموزشی )

 

ب) آموزش روشهای یادگیری خلاق، به نوجوانان و جوانان :

 

 

 

 

 

 

برای پرورش خلاقیت سنین بالاتر، اهمیت آموزش مستقیم زیادتر می‌شود و بطور مثال تکنیکهای ساده و موثر یادگیری خلاق به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند که بخشی دیگر از استعدادهای نهفته ذهنی خود را شکوفا نمایند. در CD خلاقیت و اندیشه‌گرایی در خانواده، افراد از طریق یک سمینار آموزشی مجازی، با تکنیک‌های تمرکز فکر و یادگیری خلاق ( تکنیکهای دانستن) آشنا می‌شوند و می‌توانند قدرت یادگیری خود را حداقل پنجاه درصد بهتر ساخته و در تحصیلات خود موفق‌تر باشند، از طرفی همگام با یادگیری، قدرت تفکر و خلاقیت خود را نیز پرورش دهند! 

 خرید اینترنتی خرید اینترنتی

( هر خانواده یک هنرکده خلاقیت، با یک بسته آموزشی )

 

ج) آموزش روشهای تفکر خلاق و تصمیم‌گیری، به جوانان و بزرگسالان:

 

 

مهارتهای تفکر و تصمیم گیری، یکی از مهمترین مهارتهای زندگی و مدیریتی است که متاسفانه در سیستمهای آموزشی ما به آن توجه نشده و اغلب افراد حتی نمی‌دانند که برای تفکر و تصمیم‌‌گیری بهتر نیز روشها و تکنیک‌های مدونی وجود دارد و گاهی نیز برای این ندانستن، قیمتهای گزافی  پرداخت می‌شود..! هریک از ما تنها یکبار مسیر زندگی را طی می‌کینم و بهتر است یکبار هم در مورد روشهای انتخاب مسیر و تصمیم گیری آموزش ببینیم. در کتاب اندیشه‌ گرایی و پیشرفت سه بعدی وCD آن، قوانین تفکر برتر و تکنیک‌های تصمیم گیری برتر معرفی می‌شوند، و استفاده از آنرا بویژه به افرادی که مسئولیت مهم‌تری دارند و یا علاقه‌مند به موفقیت و پیشرفت بهتر در زمینه‌های مختلف کار و زندگی هستند اکیداً توصیه می‌کنیم.

ضمناً با توجه به استقبال فراوان خانواده‌ها و مردم، سی‌دی  شامل چندین ساعت گفتگوی آموزشی پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با پیشرفت خانواده و کشور که از رادیو گفتگوی تهران پخش شده همراه بسته آموزشی ارایه می شود. این مجموعه گفتارها همانند یک دوره آموزشی مجازی است که برای همه و در هر شرایطی قابل استفاده است...

 تفکر بهتر امروز، ضامن موفقیت بهتر فرداست.

 

قیمت : 10000   تومان

 خرید اینترنتی خرید اینترنتی

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

هر خانواده یک هنرکده خلاقیت، با یک بسته آموزشی خلاقیت و اندیشه‌ گرایی در خانواده

 

افزایش سطح خلاقیت و اندیشه افراد هر رده سنی ( کودکان تا بزرگسالان) نیازمند مطالعه کتابهای متعدد و بعضاً تخصصی، و شرکت در کلاسهای آموزشی ویژه با هزینه‌های سنگین است و این موارد برای همه مقدور نیست.  به این دلیل استعداد بسیاری از کودکان و جوانان ما شکوفا نشده و تلف می شود. برای حل این مشکل مجموعه مطالب لازم در یک بسته آموزشی شامل سی‌دی و کتاب آماده شده تا بتوان با صرف کمترین وقت و هزینه، دانستنیهای لازم برای رشد تفکر و خلاقیت رده‌های مختلف سنی کودکان تا بزرگسالان خانواده را بدست آورد . این مجموعه آموزشی جامع و چند منظوره ، حاصل سالها پژوهش و آموزش در این زمینه است و مطالب آن نیز طوری تدوین شده که افراد بر حسب علاقه خود از حالت‌های مختلفی مانند استفاده از سمینار مجازی صوتی، تصویری، و یا مطالعه کتاب( اندیشه‌ گرایی و پیشرفت سه‌بعدی / بهجویا ) استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و طرح پرسش نیز می‌توان از سایت آموزشی اندیشه نو www.andishe9.com استفاده نمود.

وقت و هزینه‌های اینکار می‌گذرد ولی اعجاز نتایج آن ماندگار خواهد شد، چون نوعی سرمایه‌گذاری برای زندگی بهتر نسل امروز و فرداست. برای تهیه این بسته آموزشی نیز تنها یک تصمیم‌ کافیست، شما می‌توانید بسادگی آنرا از طریق اینترنت سفارش داده و بهای آنرا نیز پس از دریافت، نقداً به مامور پست بپردازید.

 

خلاصه برداشتی از مطالب گفته شده :

1- علت بسیاری از مشکلات  مزمن جوامع رده سوم (مانند مدیریت و ... )، ضعف فرهنگ قدرت تحلیل در جامعه است. راه‌حل بنیادی رفع این مشکلات تاریخی نیز، اصلاح و تکامل سیستم آموزشی و پرورشی و رفع کمبودهای آن است تا این مشکل از دوران کودکی در افراد پدید نیاید.

 

2- در ساختارهای آموزشی معمولی، مغز و تفکر دانش آموز در خدمت اطلاعات درسی قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر از مغز دانش آموز بیشتر به عنوان یک انبار اطلاعات استفاده می‌شود، و آنهم اطلاعاتی که معلوم نیست تا چه حد درست است و یا تا چه حد بکار او خواهد آمد. بیشتر این افراد در بزرگسالی نمی‌توانند قدرت تحلیل و یا تفکر و تصمیم‌گیری قوی داشته باشند.

 

3- قوانین روشهای تدریس  خلاق و اندیشه‌گرا بهمراه ابزارهای آن که در کتاب اندیشه‌گرایی و پیشرفت سه‌بعدی ارایه شده است، یک طرح و راه‌حلی عملی و بی‌هزینه برای جبران بخشی از کمبودهای ساختارهای آموزشی جوامع رده سوم است. این روشها در هر زمان و مکان توسط معلمان قابل اجراست چون در واقع نوعی روش تدریس است و بدون تغییر در ماهیت و موضوع درسی، دانش‌آموز تشویق به پرسشگری و فعالیت بیشتر مغزی و فکری  می شود و در نتیجه قدرت تحلیل و خلاقیت فکری آنان را بهتر می‌سازد.

 

4- سیستم و ساختارهای آموزشی اندیشه‌گرا، راه‌حلی بنیادی برای پرورش بهتر نسل فردا (در زمینه‌های علمی- فنی- هنری- اقتصادی- اجتماعی و ...)  است. در این ساختارها بجای آنکه اندیشه در خدمت اطلاعات درسی قرار گیرد، اطلاعات درسی در خدمت پرورش اندیشه قرار می‌گیرد. به ‌عبارت دیگر دروس همانند یک زمینه و یا ابزاری برای پرورش مهارتهای فکری و تحلیلی و قدرت تصمیم‌گیری دانش آموز محسوب می‌شود. اطلاعات فراموش می‌شوند و یا قدیمی می‌شوند ولی قدرت تفکر و تحلیل، سرچشمه‌ای زاینده و همیشه ماندگار برای افراد است.

قیمت : 10000   تومان

 خرید اینترنتی خرید اینترنتی

 

  فرزندان ما باید بهتر و خلاق‌تر از ما باشند، و این حق آنان است تا بتوانند جامعه‌ای بهتر بسازند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد