فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

پشت پرده facebook

پشت پرده facebook

پرفروش ترین فیلم آمریکا

فیلمی که در آخر هفته سال در آمریکا 23

 میلیون دلار فروش کرده است.

این فیلم تاریخ شکل گیری وبسایت فیسبوک را از

 هنگام راه اندازی توسط مارک زوکربرگ و دوست صمیمی‌اش

 در دانشگاه هاروارد روایت می کند.

چگونگی شکل گیری سایت اجتماعی فیس بوک

قیمت: 4500 تومان

                

بر اساس برآوردهای اولیه، فیلم شبکه اجتماعی که

 ماجرای ظهور پدیده اینترنتی فیسبوک را روایت می کند،

 پرفروش ترین فیلم آمریکا شده است

شبکه اجتماعی درباره چگونگی شکل گیری سایت اجتماعی

 فیس بوک و فوکوس بر شخصیت پایه گذار سایت

یعنی مارک زاکزبرگ است.

قیمت: 4500 تومان

                

فیلم جدید دیوید فینچر که درباره موسسان وبسایت اجتماعی فیس‌بوک است، همچنین این هفته از سوی جامعه منتقدان فیلم بوستون، منتقدان فیلم نیویورک آنلاین و پنجمین جوایز فیلم ریچارد آتن‌بورو در بریتانیا به عنوان فیلم برتر سال برگزیده شد.

«شبکه اجتماعی» پیش از این نیز جایزه اصلی منتقدان فیلم واشنگتن دی.‌سی. و هیئت ملی نقد را دریافت کرده است. منتقدان لس آنجلسی جایزه بهترین کارگردان را به طور مشترک به فینچر و اولیویه آسایاس برای «کارلوس» اعطاء کردند.

فیلم پنج ساعت و نیمی «کارلوس» که درباره رامیرز سانچز تروریست ونزوئلایی است، یک تولید بین‌المللی است که برای تلویزیون فرانسه ساخته و نسخه سینمایی آن در آمریکا اکران شد. این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان به انتخاب انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس را دریافت کرد و دومین فیلم برتر سال به انتخاب این انجمن بود.
 

قیمت: 4500 تومان

                

آسایاس پارسال هم با «ساعت‌های تابستانی» برنده جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان این گروه از منتقدان شد.
«شبکه اجتماعی» در عین حال در بخش‌ بهترین فیلمنامه (آرون سورکین) جایزه انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس را گرفت و در بخش موسیقی هم ترنت رزنور و آتیکس راس آهنگسازان «شبکه اجتماعی» به طور مشترک با الکساندر دپلا آهنگساز «نویسنده پشت پرده» برنده جایزه شدند.

در سالی که هیچ بازیگر مرد یا زن آمریکایی بخت اصلی برای دریافت جایزه محسوب نمی‌شود، کالین فیرث برای بازی در نقش جرج ششم پادشاه انگلستان در فیلم «گفتار پادشاه»‌ جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفت و کیم های-جا بازیگر اهل کره جنوبی برای فیلم روانشناختی «مادر» برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.
نیلس آرستروپ برای بازی در نقش یک خلافکار زندانی در فیلم فرانسوی «یک پیشگو» جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد و جکی ویور برای بازی در نقش یک مادر بی‌رحم در درام جنایی استرالیایی «قلمرو حیوانی» جایزه بهترین بازیگر زن مکمل را به خانه برد.

قیمت: 4500 تومان

                

انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس جایزه بهترین فیلم مستند/غیرداستانی خود را به «آخرین قطار به مقصد خانه» تولید مشترک چین و کانادا اعطاء کرد و انیمیشن موفق «داستان اسباب‌بازی 3» تولید دیسنی/پیکسار هم برنده جایزه بهترین فیلم انیمیشن شد.
متیو لیباتیک برای «قوی سیاه»‌ جایزه بهترین فیلمبرداری این گروه را از آن خود کرد و گای هندریکس دیاز هم برای «سرآغاز»‌ برنده جایزه بهترین طراحی صحنه شد.
انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس که 39 عضو دارد، 15 ژانویه 2011 (25 دی) در مراسمی در هتل اینترکانتیننتال در لس آنجلس از برندگان تقدیر می‌کند.
جامعه منتقدان فیلم بوستون نیز جدا از اعطاء جایزه بهترین فیلم به «شبکه اجتماعی» در بخش‌های بهترین بازیگر مرد (جسی آیزنبرگ)، کارگردان، فیلمنامه و بهترین استفاده از موسیقی در یک فیلم نیز تازه‌ترین ساخته فینچر را شایسته دریافت جایزه دانست.
ناتالی پورتمن برای «قوی سیاه»‌ جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت و کریستین بیل برای «مشت‌زن» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل شد. جولی لوییس نیز برای «محکومیت» بهترین بازیگر زن مکمل معرفی شد.

                 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد