فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

سریال دوستان Friends

محبوبترین سریال کمدی جهان

 امکان نداره این سریال رو ببینید

 و از خنده روده بر نشید!!

6 DVD

قابل اجرا در DVD Player های خانگی و کامپیوتر،


زیرنویس فارسی و کیفیت عالی


فوق العاده محبوب و پرطرفدار


                

قیمت : 7500   تومان

وقتی که داستان شروع می شود، ریچل نامزد خود «بری» را در کلیسا رها کرده و پیش بهترین دوست دوران بچگی خود، مونیکا میرود. بین خانهء این دو و خانهء چندلر و جویی فقط یک راهرو وجود دارد و برادر مونیکا، راس که به تازگی از همسر لزبین خود جدا شده هم مرتب به آنجا رفت و آمد دارد. فیبی روح آزاد و عجیب این گروه، هم اتاقی قدیمی مونیکا است. محل اتفاقات این مجموعه شامل آپارتمان مونیکا، آپارتمان چندلر و جویی، آپارتمان راس، آپارتمان فیبی، و یک قهوه خانهء محلی به نام سنترال پرک است (که در فلاش بک معلوم می شود این قهوه خانه در ابتدا بار بوده است).

این مجموعه به طور مداوم از شوخیهای اغراق شده که معمولآ به طرح اصلی مربوط نیستند استفاده می کند. بعضی از طنزها مربوط به مسائل سیاسی و کنایات و جنسی و گاهی بی منطق بودن است. همچنین گاه و بی گاه به زوایای مهمی مانند به هم خوردن روابط می پردازد. شوخیهای مربوط به موقعیت، طنزهای کنایه دار، و استهزا معمولآ اتفاق می افتند. همچنین بسیاری از طنزها بر مبنای تجربیات شخصیتهای اصلی به صورت نقل قول بیان می شوند.

                

قیمت : 7500   تومان

این سریال متمرکز بر زندگی سه مرد و سه زن بیست و چند ساله (که در روند سریال به سی و چند سالگی میرسند) است که ساکن محله گرین ویچ هستند. این سریال یکی از محبوبترین مجموعه های کمدی روزمره در تاریخ تلویزیون آمریکا است که دهها میلیون طرفدار در سراسر جهان بدست آورده است.

این 6 نفر شامل ( به ترتیب از راست به چپ در تصویر بالا ) :

1. چندلر ( Chandler ) که یک شغل تجاری در یک شرکت تجاری در همون نیویورک داره و با جویی هم خونه هست. شخصیتی منتقد داره و تقریباً همه رو مسخره می کنه !

2. ریچل ( Rachel ) که یک دختر پولدار از خانواده ای مرفه ( باباش دکتره! ) که به دلیل ترک مجلش عروسی خود ( چون از شوهرش خوشش نمی اومده! ) با دوستان خود زندگی می کنه و شغل ثابتی نداره، یک مدت خدمتکار ( Waitress ) یک کافی شاپ بود، و الآن هم در مشاغل مربوط به مد ( Fashion ) فعالیت داره

        

3. راس ( Ross ) که دکترای دیرینه شناسی است و در موزه تاریخ طبیعی نیویورک کار می کنه. همسر قبلیش ( کارول ) بعد از ازدواج با راس، به یک خانم دیگه علاقه مند میشه و به عبارتی به علت تمایلات راس رو ترک می کنه. البته راس ازش یک پسر کاکل زری به اسم بن ( Ben ) هم داره

4. مونیکا ( Monica ) که خواهر راس ( Ross ) هست و شغلش سر آشپزی هست! مونیکا کلاً فردی بسیار تمیزیه 5. جویی ( Joey ) که دارای اصلیت ایتالیایی است و شغلش بازیگری هست. کلاً یک شخصیت شوخ و شدیداً دختر دوست داره !

6. فیبی ( Phoebe ) که گیتار میزنه و یک شخصیت تقریباً خل و چل داره!

                

قیمت : 7500   تومان

نام سریال: دوستان

نام خارجی: Friends

محصول : سال ۲۰۰۴ -۱۹۹۴

زمان هر قسمت: 22 دقیقه

                

قیمت : 7500   تومان

شهرت این مجموعه به حدی بود که تا پایان سریال، به شش شخصیت اصلی آن هر کدام برای هر قسمت ۱،۰۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا پرداخت شد. شش هنرپیشه طی مذاکره ای پذیرفتند که از آسیب وارد کردن به یک شخصیت یا دیگران جلوگیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد