فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

مشت خاردار 1 ,2 , 3 , 4 , 5 , 6

تونی جا


لژیونر یا گلادیاتور در آسیا

بولدوذر یا ماشین کوبنده در آمریکا

با حرکات دیدنی واعجاب انگیز شما را


به حیرت وا می دارد.


جالب ترین صحنه های مبارزات تونی مبارزه

 با سبکهای مختلف رزمی


1 DVD

قابل پخش در کامپیوتر

                

قیمت : 3800   تومان

تونی جا

شاید تا کنون اسمی از تونی جا نشنیده باشید

این قهرمان با ورزش موتای در تایلند به قهرمانی رسید و شهره شد.

 او با سی سال سن و با حرکات دیدنی واعجاب انگیز شما را به حیرت وا می دارد.

تونی جا یک کاراته باز ماهر تایلندی است . این ورزشکار با فیلم جنگجوی تایلندی به شهرت رسید که این فیلم در ایران به مشت خاردار معروف است. تونی ترکیبی از جکی چان و بروسلی است . او مهارت ژیمناستیکی را از جکی چان و خشونت فیزیکی را از بروسلی به ارث برده است.

قابل پخش در کامپیوتر

                

قیمت : 3800   تومان

اما وی فاقد طنز فیزیکی چان و استیل خشک لی می باشد به عبارت  دیگر تونی جا همچون یک ماشین نابود کننده است که به صورت خودکار هرجنبنده ای را از سر راه خود بر می دارد.  جالب ترین صحنه های مبارزات تونی مبارزه با سبکهای مختلف رزمی و حرکات دیدنی که خود به جای بدل از آن استفاده می کند . جدید ترین فیلم تونی جا حامی نام دارد که در واقع به نوعی ادامه ی فیلم مشت خاردار می باشد. حامی اولین محصول سینمای تایلند است که بازار وسیع جهانی پیدا کرده است. تماشای این فیلم زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم و اطمینان داریم از دیدن این فیلم لذت خواهید برد.

5 فوریه 1976 سورین تایلند شگفتی دیگر چشم به جهان گشود . بولدوذر یا ماشین کوبنده در آمریکا ، لژیونر یا گلادیاتور در آسیا لقبهایی است که به تونی جا داده شده است . شاید در نگاه اول ناآشنا به نظر برسد اما با کمی صبر در فیلم مشت خاردار 1 سومین فیلم برتر رزمی آسیا و هفتمی در جهان این مطلب جا می افتد که تونی جا چهره جوان و ناآشنا کیست !

قابل پخش در کامپیوتر

                

قیمت : 3800   تومان

مشت خاردار 1 در سال 2003 توانست تونی جا را به اوج شهرت در هنرهای رزمی در کنار جکی چان و جتلی برساند تونی جا قبل از مشت خاردار1 در سه فیلم دیگر هم بازی کرده نه بعنوان نقش اول بعنوان نقش منفی . تونی جا در سال 1994در سن 18 سالگی وارد بازیگری شد در فیلم plook mun kuen ma kah 4 بازی کرد اما شهرت چندانی به چنگ نیاورد و تا سال 2001 بازیگری نکرد .

 در سال 2001 با حضور در 2 فیلم توانست خود را به کارگردانان تایلندی معرفی کند و در سال 2003 در بازی در مشت خاردار 1 توانست توانایی های خود را به اثبات برساند . او در نقش تین در قالب یک جوان روستایی توانست هنرهای رزمی خود را به دید عام بگذارد و نقطه ی عطفی برای خود در قالب بازیگری به چنگ آورد و در آسیا همچنین در آمیریکا و اروپا خود را مشهور کند.

قابل پخش در کامپیوتر

                

قیمت : 3800   تومان

 

 در سال 2004 در فیلم بادیگارد در نقش سوپرمارکت جنگنده به روی غلتک بازیگری چسبید و بالاخره در سال 2005 در فیلم تام یونگ گنگ : بازی یا همان شرافت اژدها در نقش خم در قلب یک روستایی متمدن و با سنت عالی ظاهر شد اگرچه این فیلم جایی در زمره فیلمهای رزمی پیدا نکرد ولی به تنهایی شاهکاری برای خود به حساب میامد .

محتوای این فیلم در ظاهر توهی ولی در باطن سرشار از هنرهای رزمی است فیلم از آنجایی شروع میشود که عده ای فیل خم را می دزدند و خم برای پس گرفتن فیل به استرالیا سفر میکند وبا مشکلاتی روبرو میشود و فیل او تنها بخشی از ماجراست عده ای که فیل خم را دزدیده بودند و مادر فیل را کشته بودند عضو گروه بزرگتری بودند که خلافهای بزرگتری نسبت به فیل دزدی انجام میدهند از جمله فروش مواد مخدر و زورگیری و...

قابل پخش در کامپیوتر

                

قیمت : 3800   تومان

 

خم که این موضوعات را نمی دانست به امر پدرش سفر میکند و... . یکی از ویژگیهای این فیلم (شرافت اژدها) این است که حدودا 6 دقیقه فیلم بدون کات فیلم براداری شده دوربین پشت تونی جا چهار طبقه بالا میرود و تمامی زد و خورد ها را نشان میدهد و تونی هم مانند لژیونر پیش میرود و تمامی اعضاء باند شرور را از پیش برمی دارد .

 در کل 29 دقیقه از این فیلم در آمریکا سانسور شده است که این خود نیز از عواملی به حساب می آید که شرافت اژدها در جشنوارهای بزرگ جایزه ای نگیرد . در سال 2007 نیز تونی جا در بازی در فیلم بادیگارد2 خوب ظاهر شده است . همچنین در سال 2007 در فیلم مشت خاردار 2

قابل پخش در کامپیوتر

                

قیمت : 3800   تومان

 اما در کشور ما به اشتباه نام فیلم شرافت اژدها را مشت خاردار 2 گذاشته اند و یک فیلم دیگر تایلندی را که اصلا قابل قیاس با مشت خاردار 1 نیست را با نام مشت خاردار 3 نهادینه اندکه این اشتباه را همین جا اصلاح کنیم که فقط مشت خاردار 1 ساخته شده است و مشت خاردار 2 هنوز در حال ساخت به سر می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد