فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

فیلم ترمیناتور 4

داغ ترین فیلم تابستان 2009

بالاخره ترمیناتور 4 هم رسید...

بعد از 6 سال انتظار .....

با حضور مجدد آرنولد!!!!

پرفروش ترین فیلم هفته های اخیر در امریکا

اکشن ترین و جذاب ترین فیلم تابستان

حتما شما هم منتظر این فیلم بینظیر بودین!!

انتظارها به پایان رسید ..!!!!

1 DVD


                

قیمت : 3800   تومان

بهترین فیلم تابستان 2009 را ببینید..

مقاومت چریکی علیه نظام آدمخوار

در جدید ترین فیلم از مجموعه ترمینتر با نام رستگاری، یکی از پرفروش ترین فیلمهای روز در سینماهای آمریکا، کریستین بیل در نقش جان کانر، رهبری یک گروه مقاومت مردمی را به دست می گیرد برای نابود کردن شبکه مخوف ماشین های «خودآگاه» آدمخوار، که با هدف نابودی نسل بشر از روی کره زمین، به شکار و انهدام سازمان یافته آدمها مشغول هستند. سناریوی فیلم تلفین ماجرای ترمینتر است با کتاب جاده The Road از نویسنده معاصر Cormack McCarthy برنده جایزه پولیتزر برای همین کتاب.

حتما شما هم از دیدن این فیلم فوق العاده اکشن لذت خواهید برد....

داغ داغ داغ داغ همزمان با اکران

                

قیمت : 3800   تومان

فیلم «رستگاری» Terminator Salvation جدیدترین فیلم از مجموعه ترمینتر با هنرپیشه های جدید و داستان جدید، بعد از شش سال، از هفته پیش به پرده سینماها بازگشت. این مجموعه 25 سال پیش با فیلم ترمینتر با شرکت آرنولد شوارتزنگر شروع شد به کارگردانی جیمزکمرون و «رستگاری» نخستین بار است که آرنولد در ترمینتر حضور ندارد. با این حال، آرنولد شوارتزنگر، حالا فرماندار ایالت کالیفرنیاست، نقش کوتاهی دارد ودر خبر ها بود که برای نمایش اندام ماهیچه ای او، این بار دیگر از بدل و نقاشی کامپیوتری استفاده کرده اند.

با حضور مجدد ارنولد

بازیگر محبوب 3 گانه ترمیناتور

فیلمی که 6 سال منتظرش بوده اید ...!!

                

قیمت : 3800   تومان

در فیلم جدید با نام رستگاری، که چهارمین قسمت از مجموعه ترمینتر است، روبات های جدیدی جای آرنولد را گرفته اند، و کریستین بیل، در نقش اوکانر، همان پسری که آرنولد حراست می کرد. این فیلم «مک جی» تهیه کننده و کارگردان تلویزیون و سینما، کارگردانی کرده است.

در فیلم جدید ترمینتر، با نام رستگاری، شبکه مخوف آدم مصنوعی ها، به نام Skynet با انفجارهای اتمی، موفق شده است که تمدن بشری را محو کند و ماشین های کشنده ترمینتر روی کره زمین به شکار آدمها مشغول اند. کریستین بیل نقش «جان اوکانر» رئیس نیروی مقاومت را بازی می کند.

فرصتی بی نظیر همزمان با اکران در امریکا

شما هم می توانید این فیلم را ببینید

                

قیمت : 3800   تومان

پرفروش ترین فیلم هفته های اخیر در امریکا

کریستین بیل می گوید اول فکر می کردم شاید این اسطوره دیگر به آخر رسیده و حرفش زده شده، ولی به سناریوئی دست یافتیم در باره آخرالزمان، یعنی جهان بعد از روز قیامت، که واقعا تازگی دارد. او می افزاید که چنین فیلمی بیشتر در باره حس اشتیاق دسته جمعی تماشاگران است هنگام دیدن آن، و آن را به سفری هیجان انگیز در قطار شهربازی تشبیه می کند.

هنرپیشه استرالیائی سم ورتینگتن در این سفر با کریستین بیل همراه است. ورتینگتن می گوید جهان فیلم اول ترمینتر گسترده تر شده، لمس پذیرتر و جسمانی تر شده و شوق انگیز تر که به پول بلیط بیارزد

حتما این فیلم دیدنی و بی نظیر را ببینید

                

قیمت : 3800   تومان

مردم با نزدیک به 80 میلیون دلار در دو هفته اخیر از این فیلم استقبال کردند ولی در هفته اول فروشش نتوانست به مقام اول برسد. از جمله منتقدهائی که این کار را به عنوان فیلمی در باره مقاومت مردمی در برابر نظامهای ظالم تحسین کرده اند، یکی جو نومائیر، منتقد دیلی نیوز است که آن را به فیلم Road Warrior تشبیه کرده وتحسینش کرده که خواسته فیلمی به سبک قدیم بسازد و از سبک مونتاژ سریع متداول امروزی پرهیز کرده.

یکی از بهترین فیلم های سال2009

بهترین فیلم تابستان

                

قیمت : 3800   تومان

سرمنتقد نیویورک تایمز، AO Scott که او هم از این فیلم بدش نیامده، نوشته نوعی صداقت وحشی و حیوانی در این فیلم هست که که در دیگرفیلمهای تابستان امسال پیدا نمی شود، و نه آرمانهای کله پوک استارترک در آن هست و نه جنبه های متظاهرانه و کله خشک X-Men به جای آن فیلمی است که بامحدودیت هایش کنار آمده و از دستاوردهایش خوشحال است

انتظارها به پایان رسید ..!!!!

                

                

جدید ترین فیلم از مجموعه ترمیناتور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد