فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

فروشگاه اینترنتی -شابلون طراحی ابرو -چشم و ناخن

خرید اینترنتی محصولات ابتدا سفارش دهید دم در تحویل بگیرید بعد وجه آن را پرداخت نمایید

1 تا 10 boxoffice

1 تا 10 boxoffice

سه فیلم از پرفروشترینهای ماه اخیر در آمریکا

3 فیلم اول باکس آفیس

مهیج ترین و پر طرفدارترین فیلمهای هالیوود

این سه فیلم را بیش از نیمی از مردم دنیا تماشا کرده اند

ببینید و لذت ببرید

جذاب ترین و معروفترین ستارگان هالیوود را یکجا تماشا کنید

3DVD

قیمت: 6500 تومان

                

رابین هود این یاغی دوست داشتنی

رابین هود یک قهرمان یاغی متعلق به فرهنگ فولکلور انگلیسی است. او یک شمشیرباز و کماندار برجسته و متبحر بود که با اشراف مبارزه می کرد و حامی فقرا بود. زندگی جذاب و جنجالی رابین هود بارها الهام بخش کارگردانان سینما شده و گاهی به بخش عاشقانه آن پرداخته اند و گاهی هم به مبارزاتش بیشتر بها داده اند. آخرین فیلمی که زندگی رابین هود را به تصویر کشیده است فیلمی به همین نام و ساخته ریدلی اسکات و با بازی راسل کرو است که در افتتاحیه جشنواره کن امسال هم به نمایش درآمد. رابین راسل کرو البته نامش رابین هود نیست. او رابین لانگ استراید است. و کیت بلانشت هم نقش لیدی ماریان را بازی می کند. پیش از ریدلی اسکات، سام ریمی، جان تورتلتاب و برایان سینگر نام هایی بودند که کمپانی یونیورسال برای کارگردانی این فیلم در نظر داشت. قبل از راسل کرو هم کریستین بیل و سام رایلی نامزدهای ایفای نقش رابین هود بودند. گفته می شود که راسل کرو در این فیلم بازی خارق العاده ای از خود به نمایش گذاشته است. این پنجمین همکاری راسل کرو با ریدلی اسکات است. کرو از بچگی عاشق شخصیت رابین هود بوده است.

قیمت: 6500 تومان

                

درنتیجه با وجود اینکه در ابتدا از فیلمنامه رضایت چندانی هم نداشت، با زهم برای بازی در این فیلم ابراز آمادگی کرد. او 10 ماه را به خواندن کتاب های رابین هود و تحقیق درباره ریشه های تاریخی این داستان گذراند. از آن طرف چون برای فیلم «زنجیره دروغ ها» وزن اضافه کرده بود، کمپانی یونیورسال یکی از مربیان NBA را برای وی فرستاد تا با تمریناتی او را دوباره به وزن طبیعی اش بازگرداند. برای راسل کرو، فیلم «رابین هود» ریدلی اسکات، یک اثر کاملا واقعگرایانه و رئالیستی است. رابین هود جدیدی که راسل کرو نقشش را ایفا می کند، شلوار چرمی خاک گرفته را جایگزین مچ بند و ساق پوش کنفی کرده و خلاصه آن کماندار غیرطبیعی قدیمی را به صورت یک قهرمان امروزی تصویر کرده است. و به رابین خودش لهجه ناتینگهامی داده و برایش پیشینه ای ساخته و او را تبدیل به مرد شجاعی کرده که در جنگ های صلیبی شرکت کرده بوده و جسارت های فراوانی از خودش نشان داده است.

قیمت: 6500 تومان

                

 راسل کرو حتی نام رابین هود را هم تغییر داده است: «رابین را در واقع رابین هود صدا نمی زنند.» این هم جزو اسراری است که کرو جدیدا فاش کرده: «این فقط یک اسم مستعار است و به همین دلیل هم شما نمی توانید ردی یا نامی از رابین هود در کتاب های تاریخ پیدا کنید.» این رابین هود همه چیزش مبتنی بر واقعیات است. او برحسب وظایفی که دارد، در موقع مقرر وارد منازعه ریچارد اول، اشرافزاده شریف با برادر حریصش پرنس جان می شود یا در جنگ علیه نیروهای فیلیپ دوم، پادشاه فرانسه، با دشمنان انگلستان می جنگد. اما مسئله ای که در این میان وجود دارد این است که دقت در واقعیت های تاریخی لزوما ماندگار شدن و دوست داشتنی بودن یک شخصیت را تضمین نمی کند. نزدیک 100 سال از حضور انواع و اقسام رابین هودها روی پرده سینما می گذرد (اولین حضور رابین هود روی پرده برمی گردد به یک فیلم کوتاه صامت محصول سال 1912). نکته اینجاست که برجسته ترین آنها عاری از هرگونه اعتباری بودند. «رابین هود» ریدلی اسکات، 12 ماه می اکران عمومی می شود.

قیمت: 6500 تومان

                

در حالی یک سلسله از قتلها در حال وقوع است ، بلا ، در حال نزدیک شدن به زمان فارق التحصیلی اش است و باید بین ادوارد که خون آشام است و جاکوب که یک گرگ نما است یکی را به عنوان عشقش انتخاب کند و..


هیچ وقت تصور نمی شد " گرگ و میش " که براساس کتابهای خانم " استفان میرز " نوشته شده است روزی در عالم سینما به این درجه از شهرت برسد و بازیگران نوجوان فیلم به درجه ای از شهرت برسند که در حالت غیر عادی در مراسمی حاضر شوند و عکس ثابت مجله های سینمایی شوند و دائما مطالب عجیب و غریب از آنها منتشر شود.
اولین قسمت از فیلم " گرگ و میش " با بودجه کمی ساخته شد و می توان گفت فیلم متوسطی هم بود. اما قسمت دوم آن یعنی " ماه نو " بخوبی توانست داستان را گسترش دهد و شخصیت های داستان را بخوبی پرورش دهد و همانطور هم که اطلاع دارید ، چند هفته پیش توانست بیشترین جایزه را از مراسم MTV Movie awards دریافت کند. ای کسانی که آشنایی چندانی با این فیلم ندارند باید به مختصر بگم که این فیلم یک فیلم خون آشامی ، تینیجری است! در واقع در این فیلم یک خون آشام و یک گرگ نما هستند که عاشق یک دختری می شوند و باید ببینیم در آخر چه کسی به این خانم می رسد.
در این قسمت بیشتر داستان حول محور شخصیت بلا تمرکز کرده است. بلا باید در این قسمت بین جاکوب و ادوارد یکی را انتخاب کند ( البته نکته ای را هم باید عرض کنم و آن اینکه جناب ادوارد یک خون آشام است و بنابراین هرگز نمی میرد! ) مثلث عشقی که بین این سه نفر وجود دارد در این قسمت بیشتر خودنمایی می کند. نکته ی قابل توجه در این قسمت ، تاکید بیشتر سازندگان بر وفادار ماندن بر کتاب بوده است. البته خیلی ها اعتقاد دارند که کتابی که خانم " استفان میر " نوشته است خالی از مشکل نیست و نسخه سینمایی آن جذابیت زیادتری دارد! اما با اینحال " ملیسا روزنبرگ " نویسنده این فیلم تلاش زیادی کرده است که داستان وفادار به منبع باشد و در عین حال سعی کرده که ویژگیهای سینماتیک را هم به آن اضافه کند که نتیجه آن فیلمی شده است که بین اکشن و درام کمی سردرگم بنظر می رسد. مشکلی که شاید تماشاگران عادی در هنگام دیدن فیلم " کسوف " به آن مواجه شوند عدم تعادل بین اکشن و رمانس فیلم است. همه ما می دانیم که " گرگ و میش " بیشتر به دلیل اکشن نفس گیرش در سینما به شهرت رسیده است اما در این قسمت با اینکه تمام جلوه های ویژه و اکشن فیلم از پیشرفت خوبی برخوردار شده اند اما اکشن فیلم و رابطه رمانتیک شخصیت ها ( که این صحنه ها با جزییات از کتاب به فیلم برگردانده شده است ) باعث شده است که ذهن تماشاگر ناخودآگاه به سراغ یک فیلم درام پیش برود اما ناگهان اکشن شروع می شود!.
کارگردان این قسمت " دیوید اسلد " است که فیلم خون آشامی " 30 روز و شب " را از وی سراغ داری ." کریس ویتز " کارگردان قسمت قبل ظاهرا به دلیل مشقتی که در حین ساخت " ماه نو " کشیده بود ، ترجیح داد که قسمت سوم را کارگردانی نکند و به این ترتیب نام کسانی مانند " دریو باریمور " هم برای کارگردانی این فیلم مطرح شد اما سرانجام فیلم به " دیوید اسلد " رسید.

قیمت: 6500 تومان

                

احتمالا تهیه کنندگان احساس کرده اند " اسلد " که فیلم قبلی اش یعنی " 30 روز و شب " فیلم خون آشامی خوبی بود ، توانایی این را دارد که این فیلم خون آشامی را کارگردانی کند. باید گفت " اسلد " کار خود را به خوبی انجام داده است و توانسته اکشن و رمانس مناسب را به طرفداران ارائه کند اما مشکل برای تماشاگران عادی است که احتمالا نمی توانند تا قسمت های قبلی را دیده باشند سر از این فیلم دربیاورند. " کسوف " برای طرفدارانی ساخته شده است که سیر تا پیاز ماجرا را می دانند اما تماشاگران عادی که حتی اسم شخصیت ها را هم نمی دانند بهتر است برای درک بهتر فیلم به سراغ قسمت اول و دوم بروند چون این فیلم هیچ پاسخی برای این تماشاگران ندارد!.
" کریستین استیوارت " و " رابرت پاتینسون " که در این چند ماه اخیر ، خبر ثابت جلد مجله ها بودند و دائما از رابطه ی نداشته شان صحبت می شد! در این فیلم راحت تر و جاافتاده تر از گذشته بازی می کنند. اما بدون شک بهترین بازیگر این فیلم که از سری اول این فیلم هم مشهود بود ، " تایلور لانتر " است . بازی " لانتر " را می توان تنها باز سینمایی بازیگران فیلم دانست . " استیوارت " و " پاتینسون " ( به خصوص " پاتینسون " ) به دلیل ظاهر و حواشی زندگی شان بیشتر به شهرت رسیده اند ( چند وقت پبش خبری مبنی بر اینکه خاندان " پاتیسنون " از نسل کنت منت دراکولا بودند منتشر شد!! ) اما " تایلور لاتنر " تنها کسی است که به دور از حواشی بازی خوب خودش در این فیلم را ادامه می دهد.
برای طرفداران " گرگ و میش " باید بگم که " کسوف " تمام چیزی هست که شما می خواهید. این فیلم برای طرفداران است پس بروید و از این داستان خون آشامی حمایت کنید و ببینید که بالاخره این بلا خانم! به یک گرگ نما جواب مثبت می دهد یا یک خون آشام ! اما برای کسانی که طرفدار این فیلم نیستند و فقط به هدف فیلم دیدن به تماشای این فیلم می روند باید عرض کنم که کمی خود را جمع و جور کنید چون این فیلم مشکل فیلمنامه ندارد ، تنها مشکلش این است که به تماشاگر جدید کاری ندارد و طرفداران را هدف گرفته است پس شما هم اگر حس و حالی دارید بروید و دو قسمت قبلی را ببینید هرچند که فکر می کنم از حوصله خیلی ها خارج است!.

قیمت: 6500 تومان

                

«شوالیه تاریکی»

 فیلم اخیر او هم نه صرفا یک فیلم تابستانی پرخرج درباره مردی انتقامجو در لباس خفاش بلکه مکاشفه ای در قهرمانی و ایجاد ترس و وحشت بود. «شوالیه تاریکی» سال 2008 در آمریکا رکورد بیشترین فروش یک فیلم را که ساخته جیمز کامرون نیست، شکست.

استودیو برادران وارنر «آغاز» فیلم جدید نولان را از 16 ژوئیه (25 تیر) روانه سینماها می کند و با وجود تمام هیاهوها حتی خاص ترین تماشاگران هم تقریبا هیچ چیز درمورد فیلم او نمی دانند.

به تشخیص نولان، آنونس های «آغاز» بیشتر شامل صحنه های حادثه ای اسلوموشن با حضور لئوناردو دی کاپریو ستاره فیلم و دیگر بازیگران نقش های مکمل است. آنچه بر ویژگی خارق العاده این لحظه های بدون ارتباط می افزاید، این افشاگری است که همه آنها در یک خواب روی می دهند.

نولان و استودیوی او با این خرده های نان که در اختیار تماشاگران قرار داده اند، مطمئن هستند فیلم مبهم و پرهزینه ای که ساخته اند تماشاگران زیادی را به سینماها می کشاند. آنها شرط می بندند تماشاگران نولان را به عنوان کارگردانی می شناسند که احساسات شخصی را با تخیلات فراتر از حد معمول و منابع به ظاهر بی پایان تلفیق می کند: فردی مولف در دنیای «بلاک باسترها» که همه چیز را در ابعاد بزرگ ترسیم می کند.

 

قیمت: 6500 تومان

                

دی کاپریو در فیلم «آغاز» نقش «کاب»، رهبر گروهی «استخراج کننده» را بازی می کند: آدم هایی که می توانند در خواب های دیگران شرکت کنند و حتی به این خواب ها شکل بدهند. استخراج کننده ها با این توانایی می توانند به موکل ها یاد بدهند چگونه از رازهایی که درون ناخودآگاه شان پنهان شده محافظت کنند یا اینکه چگونه آنها را از اذهان تجهیزنشده بدزدند.

در این بین، کاب راه معکوس کار گذاشتن یک ایده در ذهن یک نفر را برمی گزیند. او برای رسیدن به این هدف تیم خود (شامل جوزف گوردون-لویت و الن پیج) را می چیند و یک سرقت ذهنی پیچیده طراحی می کند که آنها را از لایه های درون رویاها می گذارند و به زنی اسرارآمیز (ماریون کوتیار) در گذشته کاب می رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد